Четверг, 08.12.2016, 17:02
Вы вошли как Гость | Группа "Гости" МОЙ ПРОФИЛЬ | RSS




              актерские курсы,   школа актерского мастерства
Главная
Мой профильРегистрация
ВыходВход
Меню сайта

Форма входа
Логин:
Пароль:

ABSTAR VISION
 ABSTAR VISION Курсы актерского мастерства

Социальные сети

* Мы [Вконтакте]. Будем рады видеть Вас в друзьях *

* Мы в [facebook]. Добавляйтесь в друзья*


НАШ КАНАЛ НА ЮТУБ

.

Главная » Кастинги, массовка, пробы в Киеве » Кастинги в Киеве, массовка, пробы [ Добавить объявление ]

Запрошуємо Вас на тренiнг "Успiшнi переговори"
Информация | 01.08.2016, 08:09

27.08.16 Запрошуємо Вас на тренiнг "Успiшнi переговори"

Інформація про тренера
Макс Прудеус
Більше 10 років досвіду на керівних посадах у міжнародних компаніях.
Основна спеціалізація: розвиток бізнесу, вихід компанії на нові території, переговори.
За 2 роки з нуля побудував дистрибуцію для компанії Pocketbook у 15 країнах.
3+ років активного досвіду бізнес-тренера та консультанта.

Тренінг допоможе:
Розрізняти ціль та засоби її досягнення
Використовувати труднощі у переговорах з агресивними клієнтами собі на користь
Підняти віру у себе та продукт, який ми продаєм
Правильно планувати час

Цільова аудиторія тренінгу: 
усі, хто хоче використовувати СЛОВО на свою користь;
менеджери з продажу та закупівель, їх керівники

Мета тренінгу
Перезагрузити та замотивувати слухачів, дати їм віру у продукт та у себе
Навчити правильно планувати час та ставити цілі
Навчити вміло використовувати засоби та інструменти для досягнення поставлених цілей; керувати переговорним процесом
Відпрацювати складні переговорні кейси

План тренінгу
Відпрацювати складні переговорні кейси
Постановка цілей по системі S.M.A.R.T.
Керування часом. Квадрат Ейзенхауера.
Керування процесом переговорів на рівнях емоцій, сприйняття ситуації та комунікації.
Правильна підготовка до переговорів.
Воронка продажів та процес прийняття рішення клієнтом.
Різниця між телефонними переговорами та персональною зустріччю, правила та типові помилки.
Типи клієнтів: агресивні, нейтральні, надто дружні. 
Модель поведінки з кожним типом клієнтів в успішних переговорах.
Як правильно ставити питання під час переговорів.
Ап-сейл та кросс-сейл. Нав’язування чи піклування про клієнта?
Живі проблемні кейси із робочого процесу менеджерів. Спільна робота над пошуком правильного рішення цих кейсів.

Тренiнг триватиме 8 годин (з 10.00 до 19.00, перерва з 13.00-14.00)
Вартiсть 980 грн. при оплатi не пiзнiше нiж за 14 днiв до початку тренiнгу
вартiсть 1200 грн. при оплатi не пiзнiше нiж за 7 днiв до початку тренiнгу
вартiсть 1350 грн. при оплатi не пiзнiше нiж за 2 днi до початку тренiнгу
вартiсть 1500 грн. при оплатi в день тренiнгу

Попереднiй запис на тренiнг за тел. (066) 432-34-20, (067) 860-80-31
або на емейл 3619@ukr.net

| Контактное лицо: Vladimir E контакты (телефон e-mail) могут видеть только зарегистрированные пользователи |
Просмотров: 864 | Размещено до: 01.09.2016
К0

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
welkom

Поиск

МОЙ ПРОФИЛЬ

подписка кастинги

подписка актеры

База

Добавить

Тренинги, курсы

Мастер-классы

группа facebook

группа вконтакте

assistans
Украина онлайн

Смотрите скоро


ABSTAR VISION ©